Sunday, May 2, 2010

bakal selamat daaaa~~~~~

saya sgt hepi melihat mreka berdua......wlaupun kami bru brknalan skjap je, tp rasa mcm da lme knal ngan diorang, actually rpat dengn sang jejaka, n mnyebabkan trut rpat wif gadisnye....owh gitu lg....huhuuu, sgt best brkenal dgn diorng....rse mcm abg n akk sndri je.....;o......,
tnggal 9 jun nie akan trbina 1 msjid di antara mereka berdua......waaa....skjap ja da nak kwin kan, tup2...dpt anak....huuu~~~~, msti sgt comel ank mreka berdua..hikhik, trlbih suda......


c, dis pic...kami mkn bersama-sama.......kwn ku, pnah ckp"ko ngan awek aku nie same je prngai ek", mule2 x caya, tp ble brjmpe slama 3 hari 2 mlm, wauuu, kami memng byk persmaan.....dr segi prngai yg knon2 tegas nie n mnat kteorng n pndngan .......ade gek yg ckp, "wei, yg 2 kakak ko ke"...ha, sme ke.....huhuhu, mngkin ade sme skit kot.....huhuhu;p....


nie kad jmputan die........sory ye dude, ko kne bg kad kat smue kwn2 aku...heheheheh, 2 la spe suh mnta nme kwn2 aku, byk lg x bg sbnrnye....hehhehe, tp x pela......Insyallah klau brkesmpatan aku msti dtg, sbb dats day my cuzie pun ade yg kwin gek, tp tetap mau dtg gek.....tharu k, ko igt nak jmput....huhuhuu....;p..tanks sesangat.....

khairul anuar n nur hazwanie........rumah pempuan 9 jun n lelki 19 jun 2010......woaaaa, lg sbulan je kot dr skang.....bile la time aku nie???, muahahah,....brngan suda, blaja pun trgedik gdik lg nie....

kpd kerol n kak wanie, smoga berbahagia n berkekalan shingga ke akhir hayat.......smoga halangan n cabaran yg dhadapi sms berumah tngga t, hrap dpt dtempuh bersama n dapat mnruskan perjalanan bersama dgn bhgia....t ima grade dtg la, bwa ank2 skali eh....huhhu;p

p/s: mood sdg mlas nak g klass ptg nie.....haish......so hottttt... babehh..;p

No comments: